niedziela, 24 czerwca 2012

Trochę o tym co się tutaj będzie działo ;)

 Pomysł na założenie bloga pojawił sie już jakiś czas temu. Dopiero teraz jednak postanowiłam go zrealizować. Tak właściwie to nazywam się Dagna i jestem osobą , która generalnie nie potrafi usiedzieć na miejscu chwytam sie wszystkiego, co akurat przyjdzie mi do głowy i to bedzie jeden z tematów tego bloga czyli hobby i spedzanie czasu wolnego w ciekawy sposób , którym mam zamiar was zarazić. Kolejny temat pojawiający się na tym blogu to recenzje książek i filmów, w których , akurat jestem posiadaniu lub miałam okazje czytać i bardzo mi się spodobały. Pragnę podzielić sie też z wami moimi pogladami modowymi co też jest jedną z moich większych pasji. Pojawią się tu również posty dotyczące zdrowia i urody.Wiele tematów myśle wyjdzie w tak zwanym  "praniu". Mam nadzieję , że z dnia na dzień czytelników będzie coraz wiecej i bedą komentować posty. Oczywiście przepraszam za wszystkie błedy , na które mozecie się tu natknąć . ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy oddany komentarz :) również za wyrażanie swojej opinii :)