sobota, 7 lipca 2012

Holiday hairstyle

 Na początek chciałabym wszystkich przeprosić, że nie napisałam nic przez ostatnie 3 dni, może to nie zbyt dobra wymówka, ale musiałam załatwić sprawy związane z liceum i jeszcze poukładać troche moje życie. Postaram się pisać częsciej. I proszę trzymajcie za mnie kciuki, żebym się dostała do szkoły!
 Teraz już pare słów o fryzurze na lato, zdecydowanie kolorowe końcówki to w tym sezonie bardzo fajna sprawa, więc za chęcam dziewczyny do kupna farby której koszt wynosi ok.17 zł i możecie prezentować się tak :


Bardzo dobrze prezentują się także rozjaśnione końcówki ;)

<3

Aha i jeszcze zachęcam wszystkich do włączenia polsatu sport i kibicowania im :

1 komentarz:

  1. Ja zaszalałam idąc koło jakiegoś sklepu,bodajże netto i kupiłam czerwoną farbę na Euro ;)
    zeszło po 2 myciu,ale bardzo mi się podobały czerwone końcówki oraz pomalowanie psa;)
    Ludzie patrzyli na nas jak na dziwaki,bo Polska odpadła,a Euro dawno się skończyło;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy oddany komentarz :) również za wyrażanie swojej opinii :)