sobota, 17 listopada 2012

Must Have- ćwieki

  Absolutnie jednym z najciekawszych trendów sezonu są ćwieki. Nadają one charakteru stylizacjom oraz wprowadzają rock'owy klimat. Dzieki nim możemy unowicześnić stary sweterek w którym już nie chodzimy. Ich koszt jest naprawdę nie wielki, a dołaczenie ich do ubrań jest banalne, zaś efekt fantastyczny. Możemy przyczepiać je do kołnierzyków, butów, swetrów, spodni, można z nich zrobić też naszyjnik czy bransoletke, a nawet opaskę do włosów, która swietnie bedzie się prezentować.

 





 

20 komentarzy:

  1. dzięki, bluzkę sama robiłam.
    zapraszam częściej, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki są ładne :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ćwieki, praktycznie na wszytskich rzeczach! :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam sweterki z ćwiekami, chociaż żadnego jeszcze nie mam :( Leniwa troszkę jestem :) Ale zrobię to! :)


    Obserwuję i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ćwieki, nieraz nudna szara rzecz dzięki nim nabiera nowego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez musze sobie zakupic jakas rzecz z cwiekami :) Ostatnio widzialam fajny sweterek z nimi ale byl za duzy :((

    + zapraszam do mnie!
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się sweterki z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej inspirują ;)
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam jakąś specjalną fanką ćwieków nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ćwieki tylko w małych ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie cwieki nie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  12. TOREBKA SWETEREK I KOSZULA SA W MOIM STYLU SUPER

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. gotta love studs :) nice post!

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się,że ćwieki to ciekawy trend. Aczkolwiek dla mnie już sie przejadły. wszędzie ćwieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja uważam, że są elementy stroju, charakterystyczne dla pewnych subkultur i nie należy ich nadużywać w innych stylizacjach. W pewien sposob to, jak się ubieramy opisuje nas i określa nasze zainteresowania i upodobania. Zwraca też uwagę określonych grup ludzi. Dlatego, choć mieszanie stylów (np. elegancki z codziennym)jest ok, to już stosowanie np. ćwieków lub glanów do niezwiązanego z rockiem czy metalem wizerunku nie za bardzo mi się podoba.

    Oczywiście każdy robi co mu się podoba, ale jak dla mnie totalny misz masz nie odpowiada.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy oddany komentarz :) również za wyrażanie swojej opinii :)